آمار سایت

  • افراد آنلاین 8 نفر
  • بازدید امروز 432 نفر
  • بازدید دیروز 324 نفر
  • بازدید کل 10874 نفر
  • بازدید یونیک 2717 نفر

آخرین نظرات وارد شده

  • خیلی خوب
  • سلام در اولین فرصت برنامه خوب بدنسازی ام......
  • بی زحمت یه برنامه خوب بدنسازی با وزنه یگ......
  • تست2
  • تست
  • تت
  • ت
Alternate Text
Alternate Text
Alternate Text
Alternate Text
Alternate Text

جلو بازو
Los Angeles

برای اینکه قدرت خوبی در بازوهای خود داشته باشید نیاز دارید که حرکات خاصی را انجام دهید. مهمترین عضله جلو بازو عضله دوسر بازویی است که بیشترین زمان و وقتی که صرف میشود مخصوص این عضله است.خیلی از مردم باور نمیکنند تمرینهایی در طول هفته روی بازوهای خود دارند، بدون اینکه حرکت مخصوصی انجام دهند. هر زمانی که شما حرکتی انجام میدهید از عضله سه سر بازویی استفاده میکنید.
نویسنده: مدیر سایت 9/11/2017 4:38:09 PM
ادامه
کش و قوس و کار روی دست ها در کشتی
Los Angeles

در اجرای این حرکت و تکنیک یا به اصطلاح کش و قوس کردن حریف نکاتی را باید مدنظر داشته باشید. اول این که این تکنیک ریسکی نداره و یا حداکثر ریسک کمی داره و در صورتی که موفق به اجرای آن نشدید خطری برای شما ایجاد نمیکنه (فقط مراقب زیرگیری حریف در برگشت باشید)
نویسنده: مدیر سایت 9/6/2017 7:18:30 PM
ادامه
دفاع در برابر دست زیر بغل کرد نهای حریف
Los Angeles

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که روبروی کشتیگیری قرار گرفته باشید که مدام دست زیر بقل شما میکند و با این حرکت میخواهد تعادل شما را بهم بزند و شما را به بیرون هل دهد یا زیرگیری کند. برای فرار از این حالت و تبدیل آن به یک موقعیت ما یک کلیپ برای شما آماده کرده ایم تا متوجه شوید که در این موقعیت چه فنی باید اجرا شود.
نویسنده: مدیر سایت 8/28/2017 8:58:44 AM
ادامه
شروع بدنسازی
Los Angeles

در مقالات قبلی با روشهای آمادگی جهت شروع حرکات بدنسازی و پرورش اندام آشنا شدیم. در مقاله پیش رو دست به وزنه میشویم و شروع به انجام حرکات بدنسازی و پرورش اندام میکنیم.ساخت عضلات کمر تمرین های زیر باعث ساخت عضلات کمر میشوند که این عضلات شامل ماهیچه پشتی بزرگ وماهیچه چهارگوش و ماهیچه گرد بزرگ و... که از عضلات کمر محسوب میشوند . 1- بارفیکس: برای اجرای صحیح بارفیکس دست ها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید و پاها را مانند تصویر کمی خم کنید و خود را تا جایی که چانه به میله بارفیکس برسد به بالا ....
نویسنده: مدیر سایت 8/20/2017 12:58:03 PM
ادامه
تمرین با وزنه در کشتی قسمت چهارم
Los Angeles

در واقع این سرعت است که با قدرت ترکیب میشود و باعث اجرای فنون کشتی میشود و هر چقدر این سرعت بالاتر باشد اجرای فنون بهتر و آسانتر و زیباتر خواهد شد. برای افزایش سرعت در کشتی روشهای مختلف وجود دارد که به اختصار به چند مورد از آنها اشاره میشود. 1- روش پلایومتریک
نویسنده: سعید نجفیان 8/16/2017 5:12:45 PM
ادامه
تمرین با وزنه در کشتی قسمت سوم
Los Angeles

اگر شما کشتی گیر باشید بارها برای شما پیش آمده است که در هنگام کشتی گرفتن دستهایتان به اصطلاح دم کرده باشد و دیگرنتوانید تمرین کنید. شاید قدرت بدنی بالایی داشته باشید و از این لحاظ از حریفتان سر باشید
نویسنده: مدیر سایت 8/14/2017 10:35:05 AM
ادامه
ساخت عضلات قسمت دوم
Los Angeles

در مقاله قبلی که در مورد طریقه ساخت عضلات و مصرف غذاها بود توضیحات ابتدایی را فرا گرفتیم حال در ادامه به روش کار با وزنه اشنا خواهیم شد. دستورالعمل های انجام حرکات برنامه از یک برنامه مشخص ماهیانه، هفتگی و روزانه پیروی کنید.
نویسنده: مدیر سایت 8/12/2017 1:34:37 PM
ادامه
تمرین با وزنه در کشتی قسمت دوم
Los Angeles

در مقاله قبلی با انواع قدرت در ورزش کشتی که شامل قدرت حداکثر، قدرت انفجاری، قدرت استقامتی بود آشنا شدید و همینطور با مراحل زمانبندی قدرت که شامل موارد زیر بود: 1. مرحله سازگاری ساختاری 2. مرحله هایپروتروفی (حجیم شدن عضله) 3. مرحله قدرت حداکثر 4. مرحله تبدیل
نویسنده: مدیر سایت 8/9/2017 2:15:39 PM
ادامه
تمرین با وزنه در کشتی قسمت اول
Los Angeles

کشتی گیران که به نوعی در گیر رقابت هستند، برای رسیدن به اوج عملکرد بیاد برنامهً زمان بندی شده سالیانه داشته باشند. برای رسیدن به این اوج، تمرین قدرتی از عوامل کلیدی است. متاسفانه هنوز هم عده¬ای از مربیان و کشتی گیران بر این باورند که تمرین¬های قدرتی نقش زیان¬باری در بهبود و حفظ مهارتهای تکنیکی
نویسنده: مدیر سایت 8/6/2017 1:49:55 PM
ادامه
ساخت عضلات
Los Angeles

خلاصه کوتاه از مقاله 1- پیروی از یک رژیم غذای مناسب برای افزایش کارایی و پیشرفت شما در بدنسازی 2- در هفته 2 روز به خود استراحت دهید 3- مصرف غذاها و میان وعده هایی پر پروتئین، چربی های سالم و کربوهیدراتهای پیچیده 4- استقامت در انجام حرکات و تعهد به رفتن به باشگاه و ناامید نشدن.
نویسنده: مدیر سایت 8/5/2017 6:53:10 PM
ادامه