logo banner
  • ساخت عضلات قسمت اول

    خلاصه کوتاه از مقاله 1- پیروی از یک رژیم غذای مناسب برای افزایش کارایی و پیشرفت شما در بدنسازی 2- در هفته 2 روز به خود استراحت دهید 3- مصرف غذاها و میان وعده هایی پر پروتئین، چربی‌های سالم و کربوهیدراتهای پیچیده 4- استقامت در انجام حرکات و تعهد به رفتن به باشگاه و ناامید نشدن. عضلات برای ساخته شدن نیاز به زمان دارند.

    ادامه مطلب »
  • شروع بدنسازی

    تمرینات برای شروع بدنسازی در ادامه بحث ساخت عضلات امروز میخواهیم شروع کار با وزنه‌ها را آغاز کنیم پس بدون هیچ بحث اضافی به سراغ عضلات بدن و آموزش بدنسازی میرویم

    ادامه مطلب »
  • جلو بازو

    برای اینکه قدرت خوبی در بازوهای خود داشته باشید نیاز دارید که حرکات خاصی را انجام دهید. مهمترین عضله جلو بازو عضله دوسر بازویی

    ادامه مطلب »
بازگشت به ابتدای صفحه